Generalny dystrybutor marki od 2004 roku

Asystent ds. Wsparcia Zarządu i Koordynacji Projektów

Asystent ds. Wsparcia Zarządu i Koordynacji Projektów


Twój zakres obowiązków

  • Obsługa spotkań Zarządu
  • Wsparcie Zarządu w sprawach administracyjnych
  • Zarządzanie kalendarzem oraz organizacja spotkań i podróży służbowych Prezesa
  • Realizowanie zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem Zarządu
  • Koordynowanie i realizacja zadań zleconych przez Zarząd
  • Planowanie projektów, przydział zadań, kontrola/monitoring zadań
  • Opracowywanie raportów ze spotkań operacyjnych

To oferujemy

  • Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego
  • Bezpośrednią współpracę z Prezesem firmy, co pozwoli na poznanie procesów decyzyjnych oraz funkcjonowania organizacji na najwyższym szczeblu
  • Możliwość nawiązania i rozwijania kontaktów biznesowych
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Pakiet ubezpieczenia zdrowotnego PZU
  • Kartę MPK dla wygodnych podróży miejskich
  • Refundacja dojazdów do siedziby firm
  • Absolwent studiów wyższych (preferowane kierunki związane z inżynierią ogólną)
  • Zdolność analitycznego myślenia oraz kreatywne podejście do rozwiązywania problemów
  • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność efektywnego działania pod presją czasu
  • Umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania własnym czasem
  • Komunikatywność, zdolności interpersonalne, szybkie przyswajanie wiedzy
  • Dobra znajomość programów pakietu MS Office
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin (40 h tygodniowo)
  • Prawo jazdy kategorii B

Nasze wymagania

Wyślij swoje CV i list motywacyjny na adres rekrutacja@warynski-trade.com.pl – może to właśnie Ciebie szukamy?