
Asystent ds. Wsparcia Zarządu i Koordynacji Projektów
Twój zakres obowiązków
- Obsługa spotkań Zarządu
- Wsparcie Zarządu w sprawach administracyjnych
- Zarządzanie kalendarzem oraz organizacja spotkań i podróży służbowych Prezesa
- Realizowanie zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem Zarządu
- Koordynowanie i realizacja zadań zleconych przez Zarząd
- Planowanie projektów, przydział zadań, kontrola/monitoring zadań
- Opracowywanie raportów ze spotkań operacyjnych
To oferujemy
- Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego
- Bezpośrednią współpracę z Prezesem firmy, co pozwoli na poznanie procesów decyzyjnych oraz funkcjonowania organizacji na najwyższym szczeblu
- Możliwość nawiązania i rozwijania kontaktów biznesowych
- Ubezpieczenie grupowe
- Pakiet ubezpieczenia zdrowotnego PZU
- Kartę MPK dla wygodnych podróży miejskich
- Refundacja dojazdów do siedziby firm
- Absolwent studiów wyższych (preferowane kierunki związane z inżynierią ogólną)
- Zdolność analitycznego myślenia oraz kreatywne podejście do rozwiązywania problemów
- Dobra organizacja pracy oraz umiejętność efektywnego działania pod presją czasu
- Umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania własnym czasem
- Komunikatywność, zdolności interpersonalne, szybkie przyswajanie wiedzy
- Dobra znajomość programów pakietu MS Office
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin (40 h tygodniowo)
- Prawo jazdy kategorii B
Nasze wymagania
Wyślij swoje CV i list motywacyjny na adres rekrutacja@warynski-trade.com.pl – może to właśnie Ciebie szukamy?
