HMK MG 460
Twój niezawodny partner!
Waryński Trade oraz HİDROMEK z dumą przedstawiaja równiarkę MG 460, model, którego trwałość i wydajność zostały sprawdzone na wielu rynkach. Zaprojektowana została do wykonania niemal każdego zadania — precyzyjnego wykańczania, spulchniania, wycinania skarp, pracy w rowach. Mocny silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem zapewnia niezawodne działanie w najtrudniejszych warunkach. Podwójny niezależny układ hamulcowy sprawia, że równiarkę MG 460 można natychmiast zatrzymać w dowolnym momencie, a kabina została zaprojektowana z pełną uwagą na potrzeby operatora.
MG 460 oferuje maksymalną wydajność i trwałość
Odkładnica (lemiesz)
Wyposażony opcjonalnie w cylinder, lemiesz ma doskonałe właściwości toczenia, co umożliwia wykonywanie wielu operacji, od wyrównywania piasku po mieszanie, spychanie, usuwanie śniegu i lodu. Dostępne są również ostrza tnące.
Struktura ramy (wysoka wytrzymałość ramy głównej)
Symulacje komputerowe i rzeczywiste testy terenowe zostały wykorzystane do opracowania wysokiej wytrzymałości ramy głównej MG 460. Konstrukcja zapewnia zwiększoną trwałość i długą żywotność.
Silnik
Długa żywotność silnika Mitsubishi spełnia potrzeby klienta dzięki swojej doskonałej kombinacji mocy i momentu obrotowego. Może pracować w trudnych warunkach środowiskowych bez częstej konserwacji.
Sprzęgło poślizgowe ostrza
MG 460 jest wyposażony w opcjonalne sprzęgło poślizgowe, alternatywny system sprzęgła dla konwencjonalnego mechanizmu sworznia ścinającego. Sprzęgło MG 460 może się ślizgać, gdy na ostrze wywierana jest nadmierna siła zewnętrzna, aby zapewnić pełną ochronę przed niszczącym przeciążeniem. Należy pamiętać, że moment obrotowy ostrza można ustawić optymalnie, co przyczynia się do większej wydajności pracy.
Układ hydrauliczny
System sterowania hydraulicznego z zamkniętym środkiem i czujnikiem obciążenia, zawierający pompę tłokową o zmiennym wydatku, zapewnia właściwy przepływ i ciśnienie, aby zapewnić mniejsze zużycie energii. Zrównoważony przepływ powoduje mniejsze obciążenie silnika, zapewniając jednoczesne działanie wielu funkcji.
Silnik |
Model Mitsubishi |
Typ 6D24-T |
Liczba cylindrów 6 |
Pojemność skokowa 11,946 cm3 |
Moc netto 155 – 185 KM przy 2000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy 925 Nm |
Układ hydrauliczny |
Układ zamknięty centralnie |
Wydajność 174 l/min |
Ciśnienie odciążające 206 bar |
Oś przednia |
Oscylacja 15° w lewo lub w prawo (łącznie 30°) |
Pochylenie kół 20° w lewo lub w prawo (łącznie 40°) |
Prześwit 570 mm |
Opony |
Typ 14.00-24-12 PR (G-2) |
Osiągi |
1. bieg 3,5 km/h |
2. bieg 4,7 km/h |
3. bieg 7,2 km/h |
4. bieg 9,9 km/h |
5. bieg 14,1 km/h |
6. bieg 19,0 km/h |
7. bieg 28,9 km/h |
8. bieg 39,7 km/h |
Minimalny promień skrętu 6,9 m |
Wymiary |
Długość całkowita 9,865 mm |
Szerokość całkowita 2440 mm |
Wysokość całkowita (bez kabiny/z kabiną) 3480 mm |
Rozstaw osi 6250 mm |
Prześwit 380 mm |
Lemiesz |
Typ Stal odporna na zużycie ze wzmocnieniem w postaci przekroju skrzynkowego z hydraulicznym przesuwem bocznym |
Długość x Wysokość x Grubość 3710 mm x 610 mm x 19 mm |
Maksymalne podniesienie lemiesza nad ziemię 500 mm |
Kąt skrętu 360° |
Maksymalny kąt cięcia nachylenia 90° |
Kąt cięcia 39° – 85° |
Masa robocza |
Maszyna standardowa 17.700 kg |