Generalny dystrybutor marki od 2004 roku

Asystent/ka Zarządu

Sukcesy Waryński Trade Sp. z o. o. są możliwe tylko dzięki zaangażowaniu naszych pracowników. Ludzie są sercem wszystkiego, co robimy i o co walczymy. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, ciągłym poszerzaniem oferty i rozbudową sieci sprzedaży w Polsce nieustannie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

ASYSTENT/KA ZARZĄDU

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Zarządzanie kalendarzem oraz organizacja spotkań i podróży służbowych
  • Bieżąca obsługa biura pod względem administracyjnym
  • Przygotowywanie raportów, analiz, dokumentów
  • Opracowywanie raportów ze spotkań operacyjnych
  • Realizowanie zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem Zarządu
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność biegłego redagowania materiałów pisemnych i tekstów
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Dokładność, skrupulatność oraz terminowość
  • Samodzielność w działaniu
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Wysoka kultura osobista

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dynamicznym zespole

 

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:
rekrutacja@warynski-trade.com.pl
tel. (22) 632 11 64