Sukcesy Waryński Trade Sp. z o. o. są możliwe tylko dzięki zaangażowaniu naszych pracowników. Ludzie są sercem wszystkiego, co robimy i o co walczymy. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, ciągłym poszerzaniem oferty i rozbudową sieci sprzedaży w Polsce nieustannie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Zarządzanie kalendarzem oraz organizacja spotkań i podróży służbowych
- Bieżąca obsługa biura pod względem administracyjnym
- Przygotowywanie raportów, analiz, dokumentów
- Opracowywanie raportów ze spotkań operacyjnych
- Realizowanie zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem Zarządu
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność biegłego redagowania materiałów pisemnych i tekstów
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Dokładność, skrupulatność oraz terminowość
- Samodzielność w działaniu
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dynamicznym zespole